View Single Post
Old 23-04-2008, 18:58
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Zondag had ik tijd om dit probleem stap voor stap terug in orde te brengen. Eerst begon ik met de achterophanging. Alles losmaken, bijschuren (eigenlijk smelten...) en daarna weer vastzetten met secondenlijm. Als extra steuntje plaatste ik er nog een stukje styreen op.

Het duurde een tijdje vooraleer alles goed uitgelijnd geraakt en stevig genoeg was. Op één van de (buiten)foto's zie je dat het busje nog wat door zijn poten gezakt was. Dit euvel is ondertussen al aangepast.

De voorzijde werd dan aangepakt. Het hele voorste deel werd voorzichtig losgemaakt. Dit bleek moeilijker dan gedacht maar het lukte zonder extra schade. Dit was dus meeval. Voordeel was dat ik de losgekomen radiator ook weer kon vastlijmen. Ook hier een pluspunt dus. Zo ziet die voorzijde er dan uit.

De spleet tussen dash en ruit zal er wel blijven. Ik vond niks passends om op te vullen. Gelukkig valt ie ook niet erg op. Van vooraf zie je niks en van bovenaan ook niet veel door de reflectie in de ruit. Ik laat dit dus maar zo.

Daarnet heb ik de gril en het hele voorste deel er terug in gelijmd. Er zijn nog wel spleten die opgevuld zullen moeten worden. Verder is er amper reparatiewerk. Dit valt dus allemaal goed mee. De spleten zitten dan bovendien ook nog helemaal onderaan in de bumper. Door de zwarte kleur zal dat ook al gaan meevallen.

Oef, zo zie ik het weer zitten om verder te gaan. Grtzzzz
Reply With Quote