Quote:
Originally Posted by Nismo
- betreft de sinkholes aan de binnenkant van de spatborden; ik neem aan dat je er niet veel meer van ziet na het spuitwerk, maar had je ze niet beter eerst glad geschuurd?
- betreft het stuurwiel; had je niet beter de gaten in de spaken opengewerkt, of moeten ze toe zijn?
|
Great minds think alike...
Eerst even zeggen dat een Super 7, Lotus of Caterham, altijd mijn aandacht heeft, in eender welke vorm.
Johny's vragen dan:
- De sinkmarks. Achteraan denk ik niet dat ze zichtbaar zullen zijn, maar vooraan misschien wel...
- Bij het stuurwiel zou ik ook de gaten open gemaakt hebben. Dit zijn immers de kleine details die een model meerwaarde geven. Details zoals ik ze zelf graag toevoeg. Kleine dingetjes hier en daar zonder onmiddellijk de grote middelen boven te halen. "Klein maar fijn".
Nog een bijkomend iets:
- Voor de alu onderkant zou ik zeker ook BMF gebruikt hebben, dus dat is prima, maar ik zou wel de te bekleden onderdelen eerst wat opgeschuurd hebben, zodanig dat de alu er strak uitziet. Nu is het precies wat gebroebeld door de onderliggende structuur.
Voor de rest: I'm tuned.