Quote:
Originally Posted by Guido
Great minds think alike...
Eerst even zeggen dat een Super 7, Lotus of Caterham, altijd mijn aandacht heeft, in eender welke vorm.
Johny's vragen dan:
- De sinkmarks. Achteraan denk ik niet dat ze zichtbaar zullen zijn, maar vooraan misschien wel...
- Bij het stuurwiel zou ik ook de gaten open gemaakt hebben. Dit zijn immers de kleine details die een model meerwaarde geven. Details zoals ik ze zelf graag toevoeg. Kleine dingetjes hier en daar zonder onmiddellijk de grote middelen boven te halen. "Klein maar fijn".
|
De sinkmarks: daar ga je nog bitter weinig van merken omwille van 2 redenen: de achterkant werd over het algemeen mat zwart gespoten, dus dat moet nog gebeuren, en ten tweede komt de ophanging er nog in. Zodoende neem ik hier genoegen mee. Het zal later blijken of ik juist heb gegokt.
Het stuurwiel: tja, dat komt in 137 verschillende uitvoeringen, zelfs de originele Lotus van toen kreeg verschillende modellen ingebouwd volgens beschikbaarheid en wensen van de klant (jaja, toen al!). Maar de opmerking is terecht. Ik zal eens zien of er wat van te maken valt.
Quote:
Originally Posted by Guido
Nog een bijkomend iets:
- Voor de alu onderkant zou ik zeker ook BMF gebruikt hebben, dus dat is prima, maar ik zou wel de te bekleden onderdelen eerst wat opgeschuurd hebben, zodanig dat de alu er strak uitziet. Nu is het precies wat gebroebeld door de onderliggende structuur.
|
Dat heb ik mezelf ook al beklaagd.