View Single Post
Old 24-05-2008, 01:52
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Maar precies omdat ik met Villeneuve hetzelfde gevoel had, toch even deze bizarre bedenking: toen ik in de krant las dat Sterchele geboren was in 1982 dacht ik meteen "tiens, die mens is geboren in het jaar dat Villeneuve verongelukt is", en omdat ik weet dat Gilles op 8 mei om het leven kwam in Zolder checkte ik even de datum waarop Sterchele verongelukte... inderdaad, het is exact 26 jaar later gebeurd, wéér op 8 mei... Toeval natuurlijk, maar het zette me toch even aan het denken...
Bizar toeval inderdaad... Op die dag verjaart een nichtje van me en ieder jaar opnieuw vergeet ik het. Dit jaar had ik beloofd het nooit meer te vergeten. Denk dat dat wel zo zal blijven...

En nog toevalliger... François overleed dus op 8 mei 2008. Als je de getallen samentelt: 8 + 5 + 2 + 0 + 0 + 8 = 23. Laa dat nu net zijn nummer zijn waar hij al jaren van houdt...

Mercikes alvast voor de steun. Morgen (oeps vandaag dus) beginnen we eraan want alles zag al een dreftsopje...
Reply With Quote