Zo, de eerste schuurbeurt is achter de rug. Er waren echt wel weinig gietnaden en bramen en zo te vinden op de body. Knap werk van Fujimi, ook al is de plastic van andere kwaliteit dan die van Tamiya... Er zat wel één putje in die ik moest dichtmaken met putty. Ook de panellines moeten uitgediept worden. Deze week haal ik daarvoor zo'n tool zodat ik het eindelijk eens goed kan doen ipv met ander, minder (niet) geschikt materiaal.
Om niet te hard van stapel te lopen, heb ik eens rustig de bouwtekening bekeken (PLUSPUNTJE he

) en daarop aangetekend waar de PE moet komen (nog een PLUSPUNTJE). Op die manier ga ik niet overhaast te werk of ga ik niet nodeloos eerst primer spuiten en dan knippen en zagen... Dat ziet er dan als volgt uit (zie fluo):
Volgende stap is het opzoeken van interieurpics en referentiemateriaal op internet zodat alles daarbinnen een beetje klopt. Het kriebelt echt om volle bak erin te vliegen, maar ik ga dat dus NIET doen. Slow is beter en je bespaart diesel... (euhm...)
Grtzzzz