Quote:
Originally Posted by Guido
Ik zou mijn commentaar graag beperken tot de kit alleen, maar daar heb ik het dan toch wat moeilijk mee als de foto van de crash er gewoon tussenstaat, publiekelijk voor iedereen. Dat is in principe "vragen" om commentaar. Met enkel de foto van de juichende speler in kwestie, had er helemaal geen reden geweest voor mij om dit neer te tikken. Immers, je gaat geen diorama van de crash maken, dus heeft deze foto absoluut geen meerwaarde aan deze thread. De juichende Sterchele daarentegen wel, als eerbetoon.
Ik ken maar zeer weinig mensen, om niet te zeggen geen enkele, die een foto posten van het wrak van Villeneuve of Senna als opening van hun "tribute build".
Maar goed, dat moest er even uit.
Veel succes bij het bouwen! 
|
Geen probleem. Heb je voor een stuk wel gelijk in. Op een ander forum is er wel even discussie geweest, maar jah, daar hebben ze ook minder respect als je wat vraagt en kijken ze liever plaatjes

Langs de andere kant vind ik dat het wel moet kunnen. Ik eer immers zijn voetbaltalent, niet zijn way of life 's nachts. Het gebeurde ook niet op circuit, daar waar bovengenoemde stuurkunstenaars wel hun leven lieten en er zelf weinig aan konden doen. Had François zich aan de snelheid gehouden, dan had hij meer kans gehad (nu ja, op die weg...). En daar ben ik ook boos om. Maar het kan reacties uitlokken, inderdaad...
Ik vond trouwens ook niet meteen een foto van de wagen voordien. Maar met die foto kon ik wel aantonen welke velgen ik precies zocht en ging nodig hebben. Misschien kon ik die via photoshop eruit gehaald hebben. Anyway, nu weet ik welke velgen ik moet zoeken, dankzij Nismo en kan de foto stilletjes verwijderd worden. Iets wat ik ook op het andere forumpje doe...
Mercikes