View Single Post
Old 31-05-2008, 21:43
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Voila, een weekje verder en dus een update van deze wagen. Hoe meer ik er mee bezig ben, hoe meer ik zie wat voor een machine dit was. Die opa van François had gelijk; dit is een doodskist op wielen...

Anyway... Foto's als update, die zeggen meer als tekst, maar der komt er toch wat uitleg bij... En indien nodig, just ask. Oja, tips en hints zijn van harte welkom !!

Eén van de PE-remschijven met resin klauwen. Ik heb ze lichtjes wat opgeschuurd, maar ben daar niet zo tevreden over. Ik deed nochtans mijn best om cirkelvormig te schuren en toch...

De body na een extra laag witte primer, drie mistlagen zwart en drie wat nattere lagen zwart. Morgen behandel ik deze met Tamiya Compound, of is dit te vroeg na zo'n 48 uur uitharden??

Een gemonteerde schijfrem met ophanging. Alles is in het zwart volgend de referentiefoto's... Beetje licht weatheren komt daar morgen nog bij...

Hier hebben we even een velg gemonteerd. Aangezien het niet de juiste zijn, moeten deze later nog vervangen worden. Ik hoop dat ik niet te lang op die doos moet wachten. De leverancier liet nog niks weten om de doos te betalen... Gratis zal het wel niet zijn. Maar als vaste klant moet je blijkbaar langer wachten?? Slechte service he !!

Het onderstel is zo goed als volledig gemonteerd. Achteraan ontbreken evenwel nog de ophanging en schijven... PE-materiaal is met veel geduld werken, dus dat komt een volgende keer aan de beurt... Net als het licht weatheren.

Voila, dat was het voor vandaag, morgen komt de volgende stap als ik tijd heb...
Reply With Quote