View Single Post
Old 12-06-2008, 07:40
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Jaja lachen jullie maar... Nu wordt het vollen bak... Maar over een maandje ga ik eens hard lachen

Owja, die tweede kit wordt normaal doorverkocht aan iemand die 'em ook wilde maar die de velgen toch niet zal gebruiken. Was een leuke deal maar nu Robbe begint te zagen over eenn rallyversie en de belastingen binnen zijn...

Quote:
Originally Posted by Dominique View Post
Daar gaat het hem niet om. Het is kwestie van opstaande delen te laten oplichten, en zo diepte te creëren in je onderdeel. Je moet ze natuurlijk niet met modder of roet besmeuren, alleen een beetje laten "opfleuren". Probeer het eens uit op een onderdeel uit de scrapbox.
Het was wat verkeerd uitgelegd. Het is inderdaad de bedoeling dat alles correct oplicht en zo. Nu vind ik de zetels zoals ze eruit zien goed en voldoende maar ik ga het wel eens uittesten of er één en ander beter moet uitkomen. Ik heb al wat ervaring met die weatheringsetjes dus het zou moeten lukken. Zeker die hoedenplank zal bewerkt moeten worden om onderscheid te maken met het zwarte netje dat erop komt.

Moet PE trouwens ook een primerlaagje krijgen eer je het gaat spuiten??
Reply With Quote