View Single Post
Old 12-06-2008, 20:32
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

En toen viel me plots iets op... Het werd me trouwens ook op een ander forum even gezegd en die kerel heeft dus gelijk...

Quote:
Originally Posted by wheelin75r
Maar het zou mij toch sterk dat zo'n glamourboy met zo'n vette ketel onder z'n gat zou kiezen voor stoffen zetels ipv leder...... :wink:
Daar heb je helemaal gelijk in.... Damn... Niet aan gedacht, ook al heb ik verschillende referentiefoto's zitten opsnorren om te controleren of die hoedenplank in stof was of in leer... :x

Dus nu kan ik weer kiezen: de zetels helemaal opnieuw doen en de ovenreiniger in... of die andere zeteltjes van de gele Porsche pakken en spuiten, maar dan zit Deathtrap (degene die de Porsche wou overkopen) met een auto zonder zetels... Tenzij ik die alsnog voor mezelf hou en er toch een rallywagen van maak. En wat dan met de zeteltjes die ik daarnet aan het ineensteken was. Houden? Verkopen? Ruilen? In een andere wagen? Dat laatste is moeilijk want ik bouw normaal enkel rallywagens... Tenzij ze in een servicewagen gaan...

Effe denken nu terwijl ik die zeteltjes wel effe afwerk... Gooi jullie keuzes maar effe in de thread...
Reply With Quote