Ondertussen heb ik de scooter afgewerkt. Maar vooraleer de
foto's van het afgewerkte model te gaan bekijken, stel ik voor dat je eerst nog een kijkje neemt naar de foto's van enkele details die ik hier en daar aangepast heb, want hierna wordt de achterste koetswerkbekleding op haar plaats gebracht en kunnen we de details niet meer (zo goed) zien.
Zo werd de eerder vermelde gescratchbuilte schokdemper in de juiste kleuren gespoten, net als de van details voorziene steun. De motor werd van een wash voorzien en de zwarte onderdelen werden lichtjes gedrybrusht om ze wat duidelijker te laten uitkomen.
Het voorwiel had ik al eerder getoond, maar nu zit het op zijn plaats en heb ik er nog een ventiel aan toegevoegd.
De voorste koetswerkbekleding werd niet extra gedetailleerd, maar ik heb wel extra aandacht besteed aan de lak: tenslotte maakt de afwerking van het schilderwerk een groot deel uit van de scooter. Ik heb ook het Beluga-logo bekleed met BMF en de koelsleuven werden ingekleurd met zwarte olieverf. De koplamp werd wel voorzien van een ampoule door middel van een kopspeld. De metalen steunen van de spiegels zijn ook nog net te zien op de foto.
Aan de rechterzijde van de motor is weinig te melden, behalve dat je hier het ventiel kan bemerken dat ik van een mishmash onderdeel gemaakt heb. Voor de rest werd hier niets aangepast of veranderd; alleen een drybrushing zorgt hier voor een beetje accentuatie van de zwarte details.
Het stuur wordt grotendeels gedomindeerd door het grote dashbord, die uit 1 decal bestaat. Omdat dit in werkelijkheid afgedekt is met plexiglas heb ik dit gesimuleerd met een laagje 2K epoxylijm. De spiegels werden bekleed met zelfklevende chroomfolie. Na het zien van deze foto heb ik trouwens de folie die nog niet perfect tegen de spiegelvlakken aangedrukt zat, beter gepositioneerd. De matzwarte handvatten en de bedieningsknoppen kregen ook een lichte drybrushing.