View Single Post
Old 23-07-2008, 19:23
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Thanks Fanza...

Er is ondertussen wel wat gewerkt aan deze wagen. Ik heb wat foto's genomen en alles gebundeld want supersnel gaat het niet. Het gezin gaat wat voor natuurlijk... Toch even een kort overzichtje...

OOTB ging al niet meer wegens die kapjes, dus kon ik hier en daar in het interieur ook wat aanpassen (alhoewel ik geen inside referentie heb) Nu ja, voor mij telt vooral de buitenzijde. Die moet zoveel mogelijk kloppen.

Dit was het probleem:

Zoals je ziet moeten die decals geplooid (!!) worden. Tjah, dus dan maar wat plastic sheet erbij halen... Misschien was uitboren nog beter geweest (ja dus) maar je ziet het amper zitten en ikzelf had er niet meteen zin in. Ok, flauw excuus maar het mag ook eens wat vlotten (dubbel flauw excuus )

Het interieur oogt dan weer heel saai. Veel zaken moeten er niet meer bij, tenzij natuurlijk de zeteltjes die ook weer in dat poeder gestopt zijn. Ze zijn natuurlijk al goed uitgehard na dit weekend en vandaag ga ik er verder mee doen: kleefband eraf en decals erop...

Ook de decals gingen er vlot op. Hier en daar is wel wat SOL odig in grote hoeveelheid, maar het gaat. De spleet in de deur zorgde wel voor wat schade dus ik ga moeten bijstippen aan het geel...

Alle commentaar welkom... Grtzzzz
Reply With Quote