View Single Post
Old 10-08-2008, 22:25
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

En dan is het einde niet ver meer in zicht. Maar niet te vroeg juichen ...
De neus wordt gemonteerd. Geen probleem, maar ho wacht eens. Verrek, de lichten vergeten. Die neus moet er teug af. Dju, dat zit vast gekleefd. Wie doet nu zoiets? Een beetje wringen dan maar. Voorzichtig, want anders breekt heel de nest. Ah daar komt hij al. Allee, wat doet dat linker voorwiel ineens daar op de grond? Voorwiel er terug op. Gaat niet. Eerst de as terug uitboren wegens lijmresten. OK, wiel er terug op passen. Gaat goed, lijm er tussen. Oef, dat zit opnieuw vast. Lichten gemonteerd, neus opnieuw inschuiven en vastlijmen. Allee ,waarom wil die nu niet meer passen? Terug er af. Beetje van de radiator vijlen want dat is de plaats waar het wringt...

Om een heel verhaal kort te maken: de neus past dus niet goed. Die heeft blijkbaar een beetje te weinig plaats ergens bovenaan. Ik heb al heel wat materiaal van de radiator weggehaald, maar op één of andere manier zakt de neus steeds een beetje uit naar voren. Dat maakt dat de motorkap wel heel genereuze panellines vertoont.

Geeft niets, ik was immers van plan om de motorkap naast het model te zetten, en het model met motor zichtbaar uit te stallen. Dan valt dat niet op. Maar zelf weet ik natuurlijk dat het model eigenlijk niet zo goed in elkaar steekt, en dat gaat bij mezelf wringen.
Maar goed, het zij zo.
Hier zijn de piccies:

De rest van de foto's zijn in de galerij te vinden.
Bedankt voor de interesse tijdens deze toch wel bewogen WIP.