Een rustig weekend ditmaal en dus tijd om tussen het fotokleven door wat aan de modellen te werken. Yeps meervoud want ik wissel wat af...
Bij de Subaru werd het tweede kapje gemaakt. Eerst wist ik langs geen kanten meer hoe het erop moest liggen, hoe breed de sleuven waren en zo verder. Niet goed bezig dus. Uiteindelijk vond ik alles terug en konden we aan de slag.
Die werden gespoten, samen met de luchtkapjes op het dak en de afschermplaatjes voor de verstralers. Hieronder kijkt The King effe vanonder zijn blanke laklaag toe of het goed loopt...
Toen vanmiddag alles droog was (gisteren het spuitwerk gedaan), kon alles geplaatst worden... Voorzichtig en goed mikken was de boodschap.
Dan konden we verder decals plaatsen. Niet eenvoudig met die nieuwe kapjes erop dus dat werd sollen en insnijden. Achteraf moest ik toch hier en daar wat gele verf toevoegen. Op een tweetal plaatsen moet ik het nog eens extra aantippen...
Voila, morgen kan ook deze onder de blanke lak. De afwerking nadert en als ik goed uitreken, moet dat net voor het (officiële) schoolbegin zijn. Perfect dus...