Mja ik kom regelmatig exotica's tegen in mijn werk als carcleaner.
Mercedes slr's , m3/m5/m6 , z1's ! , z4 3.0 (niet echt exotisch ma toch een superbakskes) , maserati quattroporte's , ook maybach(niet zo exotisch) en cl v12 biturbo's bv...
Die slr's , ik weet er 4 zijn in belgië! Zoveel zijn er toch niet heh?! Vond het al een unicum dat ik er eentje had gezien bij een klant en nu weet ik iemand die er zomaar 3 stuks van heeft staan!
Paar dagen terug nog een mooie grijze corvette z06(?) gezien met een zwarte spoiler, stond aan de karting in bilzen. Maar ik kom die regelmatig tegen feitelijk.
Een aantal weken terug tjans iets heel tof gezien , 3 verschillende ferrarri dino's (type moet ik schuldig blijven) , alle 3 achteraan vanuit brussel richting luik aan het rijden. Diezelfde dag in de tegenrichting ook nog 2 witte evo's zien rijden in rally-racetenue .
Maar de mooiste verschijning vond ik persoonlijk 2 weekends geleden op het zolder-circuit , een gloednieuwe champagnekleurige lambo..zo'n prachtbolide kan je gewoon niet missen heh ..viel mij althans meteen op!
Deze lambo's zie ik ook regelmatig getest worden door de techniekers in leuven..zelf kom ik regelmatig aan de volvo's werken daar en dan stoppen ze al eens om ze te laten zien.Wel keigoede mechaniekers die van lambo.
ps: die grijze corvettes ..ik zie er hier rond limburg meestal 2/3 dezelfde rijden...A.Kumpen. heeft er eentje of 2 allicht dusja is niet moeilijk om die hier te spotten heh

..meestal rond de circuits of kartingbanen en soms moeten die gasten ook aan hun conditie werken , want zie ze soms aan de fitness staan
Mvg