Vergeet die andere 3 niet, op m'n eentje zal het moeilijk lukken, wat ze ook mogen beweren.

Ik ben er zeer tevreden over.

Ik heb drie ronden zitten knoeien met die foto's, Tim had het op een minuut of tien dankzij een betere werkmethode. Toen we vijfde stonden vroeg ik me al af wat we uitgestoken hadden, maar toen we die piloten vonden en als "foertoplossing" Le Mans gaven ging het een pak beter en begonnen we aan de inhaalactie.
Wij hadden "Le Mans 1969" als thema opgegeven, dat werd blijkbaar nog goedgekeurd. Frankrijk hadden we wel. Bij "Audi R8 Piloten" bleven we echter gewoon steken op Audi. De 956 hebben we ook weggelaten dankzij die Spyder, die we dan nog fout genoemd hebben (LMP ipv RS). En dan nog het gedacht "die thema's zijn vergezocht, dus we zullen het hier maar bij Porsche houden want we hebben toch één 962 en 966 gezien."
De joker heeft ons nog meer gekost dan jullie; thema mis, 3 vragen mis, oeps.

En die Nissan Pathfinder, die had misschien als enige gevonden... maar mijn collega's gingen voor Patrol en ik gaf toe. Toen ik Tank zei begonnen ze wat te lachen, tot ze de oplossing zagen en begrepen dat ik het echt had opgeschreven.
Voor de rest heeft het "studeren" nog wat opgeleverd, ik heb deze week artikels gelezen over Hurley Haywood, Al Holbert, Jo Gartner, ... we waren alleen ontgoocheld dat onze kennis over drugdealende 935 racers niks heeft opgebracht.
Volgend jaar gaan we weer voor de eerste plaats! En ik heb trouwens zeer goed geslapen.
En voor wie geen genoeg kan krijgen van de 936, of nog eens het aantal ingehaalde 911's wil natellen en voor de quiz van 2010 ineens opzoeken in welke klasse ze reden

, hier is meneer Barth nog eens met zijn prachtige passage in Arnage: