View Single Post
Old 02-03-2009, 20:41
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Vlak voor de start werd Team Pompierke getroffen door een medisch kwaaltje bij onze naamgever van het team. Pompierke en zijn collega's moesten dus helaas forfait geven. Op de laatste minuut een nieuw team samengesteld en samen met Vicky, Giovanni en Davey koers gezet naar een 11de plaats. Doelstelling behaald, winnen van Team VDHB

Het niveau was dit jaar een stuk lastiger, de vragen steeds een beetje uit dezelfde hoek. Lag uiteraard aan het centrale centraal thema Le Mans. Neemt niet weg dat de creativiteit op bepaalde momenten bijzonder origineel te noemen is van de vragen en de droedels. Het moeten verknipte geesten zijn die zoiets bedenken

Een van de toeschouwers, die in het bezit is van een objectieve waarneming, vond het een strakke show. Zeer wel doordacht en kloppend aan alle kanten. Meest opvallende was de waarneming met betrekking tot de mannen die hun prijsje mochten afhalen: "Net kinderen in een snoepwinkel!". Gevoelsmatig zeg ik dat die laatste waarneming klopt

Wat mij betreft een geslaagde 5de editie, hopenlijk in de zesde wel meer actuele vragen

In deze thread zie ik enkele malen een verzoek komen tot meerdere quizzen per jaar. Misschien kan de organisatie eens een inzicht geven in het aantal manuren die benodigd zijn voor een dergelijke quiz.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote