Vlak voor de start werd Team Pompierke getroffen door een medisch kwaaltje bij onze naamgever van het team. Pompierke en zijn collega's moesten dus helaas forfait geven. Op de laatste minuut een nieuw team samengesteld en samen met Vicky, Giovanni en Davey koers gezet naar een 11de plaats. Doelstelling behaald, winnen van Team VDHB
Het niveau was dit jaar een stuk lastiger, de vragen steeds een beetje uit dezelfde hoek. Lag uiteraard aan het centrale centraal thema Le Mans. Neemt niet weg dat de creativiteit op bepaalde momenten bijzonder origineel te noemen is van de vragen en de droedels. Het moeten verknipte geesten zijn die zoiets bedenken
Een van de toeschouwers, die in het bezit is van een objectieve waarneming, vond het een strakke show. Zeer wel doordacht en kloppend aan alle kanten. Meest opvallende was de waarneming met betrekking tot de mannen die hun prijsje mochten afhalen:
"Net kinderen in een snoepwinkel!". Gevoelsmatig zeg ik dat die laatste waarneming klopt
Wat mij betreft een geslaagde 5de editie, hopenlijk in de zesde wel meer actuele vragen
In deze thread zie ik enkele malen een verzoek komen tot meerdere quizzen per jaar. Misschien kan de organisatie eens een inzicht geven in het aantal manuren die benodigd zijn voor een dergelijke quiz.