View Single Post
Old 28-02-2010, 15:56
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Van mijn zijde wens ik alle deelnemers te bedanken voor hun talrijke opkomst en de geweldig gezellige sfeer die er ook deze keer weer hing in de Kluis. Ook de sponsors, die de quiz elk jaar weer mogelijk maken, krijgen van mij een welgemeende "dankuwel"!

Zolang wij mogen quizzen presenteren voor een vol huis gaan wij door. En nu het weer 3-3 is in de stand van de all-time winnaars kan het volgend jaar alleen maar weer superspannend worden, met natuurlijk de mogelijkheid dat er ooit eens een derde kaper op de kust verschijnt... Toen we na de eerste ronden de tussenstand weergaven om vast te stellen dat Team VDHB 1 ruim aan de leiding stond dachten we zelfs al dat het dit jaar zover was...

Enkele inhoudelijke vaststellingen wil ik jullie ook niet onthouden:

Wij dachten vóór de quiz begon dat deze editie de moeilijkste quiz was die we tot op heden in elkaar gestoken hadden. Niet dat we zoiets expres doen, maar soms komt het gewoon zo uit. Maar wat stelden we vast? Elke ronde slaagde er minstens één team in om de volledige ronde foutloos op te lossen! Dat betekent toch dat de vragen oplosbaar waren, en dat betekent ook dat het niveau gemiddeld blijkbaar toch te doen was...

Ik kreeg na afloop wat feedback en suggesties voor een volgende editie te horen. Grappig daarbij was om vast te stellen dat een jonge speler van team Fanclub Marc Goossens me wist te zeggen dat hij het wel op prijs zou stellen als er een volgende keer wat meer vragen "voor de jeugd" zouden bijzitten (zoals het thema "2009"), terwijl onze welbekende Carlos me vertelde dat er dit jaar wat weinig vragen bijzaten voor "de ouderen" onder ons! Dat betekent dat we ook hier blijkbaar "gemiddeld" wel goed zaten, en dat de perceptie van de periode waaruit de vragen opgesteld werden erg subjectief is...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote