View Single Post
Old 23-08-2010, 22:03
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Lemans View Post
doch de 24 uur van Zolder is van het volk, van team-leden en piloten die tijdens de week nog een job uitoefenen.
Zij die dit snappen kunnen de 24 uur van Zolder terug uitbouwen zoals het vroeger ooit is geweest.

Dit is een heerlijke thread om te lezen, iedereen probeert zijn input te geven om de zieke patient weer beter te krijgen.

Samenwerken met andere kampioenschappen? Liberaal reglement? Deel uit maken van een kampioenschap? Het zou allemaal kunnen leiden tot de oplossing.

Toch denk ik, eigenwijs als ik ben, dat je het probleem anders moet benaderen. Crisis, geen sponsors en geen geld worden genoemd als oorzaken.

De eerste stap die je in kaart moet brengen is: "Welke deelnemer wil ik zien op het circuit?" Is dat een strakke Porsche GT3 of een BMW E36? Zodra je vastgesteld hebt wie je deelnemers zijn komt de volgende stap. Doelgroep bepalen!

De tweede stap is: "welk budget is mijn deelnemer bereid om te betalen voor een 24-uurs wedstrijd" In dit geval maakt het niet uit of het gaat om een wedstrijd in een kampioenschap of buiten kampioenschap voor het beantwoorden van de vraag. De uitslag zal waarschijnlijk wel zijn dat de budgetten voor een kampioenswedstrijd hoger liggen dan een wedstrijd voor de eer. Welk geld zit er (nog) in de markt!

Als je een goed antwoord hebt op beide vragen dan volgt de rest vanzelf.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote