Update.
Ik heb vooral gewerkt rond de firewall en de stuurkolom.
De firewall is eigenlijk te klein. Hij laat een gapend gat tussen de vloerplaat en het motorcompartiment en dat kan dus niet. Verder heeft de firewall enkele "kit-technische" uitsparingen die op de wagen uiteraard niet zitten, en vermits het een toch vrij zichtbaar onderdeel is: aanpassen dan maar.
Dit is een foto met de oorspronkelijke firewall:
Je ziet de uitsparing voor een vijs die een onderdeel moet vastzetten waardoor de stuurkolom wordt geschoven. Nadeel is dat dat onderdeel veel te groot, te lomp en lelijk is uitgevoerd. Verder blijft die uitsparing aan de motorzijde zichtbaar en staat zelfs in de weg, want op die plaats moet de stroomverdeler komen te zitten. Het gat kan wel perfect dienen als uitsparing voor de bedrading naar de contactdoos op het dashboard. Ik heb dus die uitsparing weggefreesd, een nieuw plaatje in messing gemaakt om op de firewall te kleven met de correcte uitsparingen en dat al vastgelijmd.
Aan de achterkant heb ik het probleem van dat gapende gat tussen de vloerplaat en het motorkompartiment opgelost door een grotere afdekplaat te maken, ook weer in messing. De uitsparingen blijven dier dezelfde als van het originele onderdeel, dus geen verdere aanpassingen. Je ziet op de foto ook een dryfit van de hoofdschakeldoos, met de toevoeging van de hoofdschakelaar (tegenwoordig botweg "contact" genoemd).