View Single Post
Old 08-11-2010, 00:48
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Quote:
Originally Posted by Dominique View Post
Vreemd dat je dat zegt, ik vind net dat het blok op de foto's te veel blinkt, terwijl het in realiteit mat is ...
Maar goed, de foto's doen de firewall zeker geen recht aan. Feit is dat het een houten paneel was, gelakt en al, dat nu de indruk van ouderdom moet geven. Dat wil zeggen dat aan de buitenkant (kant motor) de lak al heel wat slijtage vertoont, aan de binnenkant (kant dashboard zeg maar) is dat wat minder het geval.

Ik zal zien dat morgen of zo wat betere foto's kunnen worden gemaakt bij daglicht, want dit spreekt echt tegen mij.
Wat het motorblok betreft, de glans komt duidelijk van de verlichting of de weerkaatsing ervan, maar wat betreft de fire-wall denk ik dat de foto zeer misleidend is, daarom dat ik al aangaf dat ik het "in levende lijve" eens wil bekijken.
Ook een gebrek aan referentie speelt mee dat ik het geheel niet echt kan thuisbrengen, maar dat wil niet zeggen dat het slecht is, of dat ik het slecht vind, integendeel. Nu is mijn ervaring met zulke verweringstechnieken dan zo goed als nihil.

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.

Last edited by Nismo; 08-11-2010 at 00:51.
Reply With Quote