Sinds vorige update is de hele vloerplaat in het zwart gespoten, het harnas werd aan de vloerplaat gekleefd, en een paar dingetjes in het vooronder aangebracht.
Een samenvatting:
- het harnas voor de voorste ophanging en de motorsteunen werd aan de vloerplaat bevestigd. Het feit dat ik me niet 100% aan de bouwvoorschriften heb gehouden werd me cash betaald gezet, doordat ik de handrem opnieuw heb moeten losmaken van de zijwand. Het ladderframe moest namelijk eerst aangebracht worden en de handrem passeert onder die torsiestang door ...
- de hefboom van de handrem werd afgewerkt, en voorzien van een terugslagveer,
- Het gaspedaal werd aan de firewall bevestigd. Dit onderdeel bleek gebroken in de sprue te zitten, dus moest ik even aan de slag om dit te repareren. Ik heb ervoor gekozen om het plastic hefboompje te vervangen door een koper exemplaar. Het bevestigingsoog werd gerecupereerd van het oorspronkelijke onderdeel,
- de beide silentblocks werden aan de zijwanden gekleefd. Ik heb de motor even drooggepast in het vooronder, en alles komt perfect op de goeie plaats te zitten. Een opluchting eerlijk gezegd.
Verder nog even vermelden dat het eentonige mat zwart op het frame wat werd opgefrist met Tamiya mat aluminium, maar omdat dat me een beetje te fel leek heb ik het opnieuw wat getemperd met Tamiya red brown.

Tot later