Quote:
Originally Posted by Mitchio
Volledig mee eens. Maar ik denk wel dat we meer dan 1.000 gewone toeschouwers mogen verwachten ... Vorig jaar dachten we ook dat er niet veel volk was: en - zonder muziekfestival - was er in totaal 20.000 man aanwezig. 
|
Cijfers van promotoren dien je niet met een korreltje zout te nemen, doch met een vrachtwagen vol zout. Maar OK, laat het nu nog 3000 gewone toeschouwers zijn, wat stelt het voor...?
Bovendien waren er vorig jaar ook enkele duizenden genodigden van Teams/Rijders en van partners van CZ en/of de promotor. OK, nu kunnen we gaan zeggen dat er zonder VIPīs en dergelijke ook geen retour is voor de sponsors (is gedeeltelijk waar), maar in het verdere verleden waren die toestanden een pak minder, was er nog meer volk, waren er meer deelnemers en was iedereen tevreden. Raar toch ?
Wat betreft de woorden die mijn naamgenoot hier neerpende: zowat 95% mee eens. Als dat kan gerealiseerd worden dan kunnen we weer bouwen aan de toekomst. Een toekomst, die trouwens in het verleden ligt... Denk maar eens aan de goeie ouwe tijd van de Belcartent. Iedereen trof er iedereen, optimale sfeer gegarandeerd. Ook op de andere punten kan ik volgen. Er moet terug begonnen worden aan de basis, want de hele handel door een andere promotor laten overnemen en verder doen op deze basis is uit den boze.
Maar eerst moet de stal uitgemest worden en moeten er enkele zakkenvullers en mooipraters aan de kant geschoven worden, niet enkel voor de 24U Zolder en dan ook ongeacht hun jaren "dienst". Zonder namen te willen noemen kan ik me zo al de verdeling van die vijf personen waarover sprake inbeelden: 1 - 2 - 2 . Men vulle zelf maar in welk getal bij welke Organisator/Promotor/Instantie moet komen...