View Single Post
Old 05-09-2011, 10:39
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular

24h en andere races......

wowwwwww, had hier jaren al niet meer gereageerd, maar nu vond ik het wel eens nodig mijn mening hier te geven. Ik begrijp soms niet wat sommigen van jullie willen???
1. Je wil veel auto's zien, en liefst dan nog heel spannend. Kan me moeilijk voor stellen, dat je het interessant vind dat de eerste 10 seconde sneller is dan de tweede...
2. Het moeten, GT1, GT3's of dergelijke zijn!!!

Dat gaat niet samen, er is te weinig budget in Belgie om 30 GT3's te laten rondrijden. En eigenlijk waarvoor?? 90% van de toeschouwers ziet het verschil niet of iemand 1:30 draait in zolder of 1:50. Als je morgen 50 wagens hebt die tussen de 1:45 en de 2:00 draaien in zolder dan heb je een spannende race. Het is even mooi als Longin, Kumpen voorbij gaat terwijl de éne in een Porsche GT4 rijdt en de andere in een Seat cup of BMW M3.

En wat ik nog het ergst vind, zijn de inschrijvingsgelden. 10000€ voor een jaartje Belcar?? De organisatie moet zelf maar sponsers zoeken voor het afhuren van de circuits. Speedworld, wil geld via de deelnemers, via de toeschouwers, via sponsers, en dan nog eens via de bandenleverancier. Dan verschieten jullie toch niet dat veel amateurs afhaken. En geloof goed een professioneel kampioenschap, daar is Belgie te klein voor, en zijn er teveel leukere opties in Europa.....

Hopend op een mooie toekomst voor Zolder.....

Nog ff vermelden, het festival was niet storend, het geluid van de auto's kwam er duidelijk boven uit !!!
Reply With Quote