View Single Post
Old 01-03-2012, 22:30
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Marc View Post
Voor alle duidelijkheid: het was niet tijdens een neutralisatie met yellows, maar na de rode vlag na de crash van Montoya. Met andere woorden: Keselowski stond stil toen hij een foto op twitter verspreidde.
Dank voor de info. Als ik het gekrakeel lees van coureur Bleekemolen jnr., CPZ Hotshot Weijers en KNAF-bons Van Dongen lees heeft geen van de drie de beelden gezien de Daytona 500. Een fenomeen wat men steeds vaker ziet in de media, "experts" die maar iets roepen om maar ge-quote of ge-retweet te kunnen worden.

Zelf heb ik de beelden ook niet gezien (wegens zonvakantie) maar een coueur die tijdens een code rood op baan loopt met zijn telefoon en twittert? Niks mis mee.......(wie mailt of facebookt er nou niet al rijdende?) Om andere azijnzeikers voor te zijn, ja in urgente (wat is urgent?) gevallen doe ik dat
ook. Lezen doe ik sowieso al ....... (en nog steeds schadevrij na 5 jaar en 300.000 km verder).
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote