Werkzaamheden van deze week:
Het opbergnet dat ik in de loop van de week had gemaakt is gemonteerd met behulp van de acht bevestigingsogen. Het net werd eerst gespoten met enkele mistlagen Tamiya primer, Red brown en German Grey. Dat geeft een grijs-bruine mix die eigenlijk qua kleur niet misstaat.
Dan de beide boordplanken. Die worden tussen de zijbekleding en de batterijkast gemonteerd. Dit waren extra opbergvakken die ook visueel het dashboard van de benenruimte moesten scheiden.
Het dashboard werd dan gemonteerd. Hierbij valt op dat de spiegel om één of andere reden niet goed te positioneren valt. Ik weet niet wat er verkeerd is, maar ik krijg hem niet goed gericht. Swat, het zal moeten dienen zoals het is.
Extra opbergvakjes (vacuumformed deze keer) werden ook aan de zijbekleding aangebracht.
Dan was het de beurt aan de stuurkolom. Ik begin te begrijpen waarom Heller die in nylon heeft gemaakt: als je de instructies klakkeloos volgt krijg je ze er niet in als ze niet plooibaar is aan de onderzijde. Maar ge kent me ondertussen al wel: screw de instructies als het ons niet uitkomt.
Met een beetje wringen is ze gemonteerd geraakt. Het stuurhuis ging er zonder problemen onder, de bovenste buis rond de stuurstang ook. Alleen die mof (ik heb altijd last met moffen...

) had een beetje aanmoediging nodig om hem op de juiste plaats te schuiven en te laten aansluiten op het dashboard.
Daarna werd een extra spanriempje voorzien voor de schakelaar voor de grootlichten en we zijn rond wat dit betreft.