View Single Post
Old 25-03-2012, 22:59
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Alhoewel, er is nog één onderdeel dat aan het dashboard ontbreekt: de klem die je toelaat om de voorruit op een kier te zetten. Een soort van kantel-stand die zuivere lucht binnenlaat zodat je kan genieten van frisse rijwind mocht het binnen wat te warm worden.

Het onderdeel is niet om aan te zien, en dus heb ik zelf iets in elkaar gesoldeerd wat qua vorm beter aansluit bij het origineel. het moet nog een beetje opgekuisd worden, en in chroom worden gespoten, maar dit is ongeveer wat het moet voorstellen:

Dan is er een "probleempje" sinds de beurs in Jabbeke. Het model is niet ongeschonden uit de beurs geraakt. De behuizing voor de krukaszwengel is afgebroken en het onderdeel is kwijt. Ik heb dus via een bevriend forum de correcte afmetingen kunnen bekomen van een collega die ook een 15-Six heeft gebouwd en dus kan ik het onderdeel opnieuw bouwen. Het moet nog gespoten worden en wat opgekuisd, maar dit is het:

Met uitdrukkelijke dank aan de zielige geest die het onderdeel, inclusief verstevigingsbuis, heeft afgebroken. Dit was geen accidentje, dat onderdeel zat wel degelijk stevig vast, dus met opzet afgebroken.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC16675.JPG
Views:	2489
Size:	641.1 KB
ID:	24986   Click image for larger version

Name:	DSC16672.JPG
Views:	2496
Size:	332.2 KB
ID:	24987   Click image for larger version

Name:	DSC16668.JPG
Views:	2396