Ik ben niet lang genoeg lid om te kunnen beoordelen of De Paddock hinder ondervind van de opkomst van andere social media zoals Facebook en Twitter.
Wat het BRCC en andere 'nationale' kampioenschappen betreft; om een kampioenschap populair te maken bij de fans zorg je er best voor dat het interessant en overzichtelijk blijft. De laatste jaren is de circuit racerij in België dusdanig overhoop gehaald en ik denk dat veel fans hun buik ervan vol hebben, inclusief mezelf. Ik ga geregeld naar de BTCC in Engeland, en daar krijgen de fans verschillende kampioenschappen voorgeschoteld met wagens die gelijkaardig zijn al mekaar en dus heel wat spanning opleveren.
Ik blijf erbij dat de 'amateur' moet kunnen racen in België, maar voor een nationaal kampioenschap zou het niveau wel wat de hoogte in mogen en liefst met alle wagens in dezelfde categorie. De populariteit van de 24u van Spa (60tal GT3's) spreekt wat dat betreft boekdelen. En het moeten zelfs geen GT3 wagens zijn, de Continental Tire Sports Car Challenge in de USA bijvoorbeeld is een heel leuk kampioenschap met 'straat' wagens (genre GT4) die aan elkaar gewaagd zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=6iZVF...eature=g-all-u
Liever 25-30 zulke wagens en een spannende race dan een Audi R8 GT3, enkele 'tragere' Porsches en wat Clio's zoals in BRCC.