Ben vrijdag en zaterdag nog eens afgezakt naar Francorchamps.Dacht er deelnemers van de 24h aan de slag te zien.
Op dit forum is het al een tijdje vrij stil over circuitracerij.Maar ik stel vast dat op en rond het circuit zelf ook de belangstelling achteruit gaat.Vroeger waren het weekend van de 25h funcup volle bak,nu kon je de toeschouwers tellen op één hand.Heeft dat met de crisis te maken?Met de veranderde situatie op circuit francorchamps.Ik heb de indruk dat er na elke honderd meter een controlepost is.Drankstandjes rond het circuit?Waren er trouwens zoveel deelnemers tijdens de brcc dat je deelnemers kunt weigeren?Dat mogen er gerust wat meer zijn hoor als ze terug naar de oude belcar willen.Of willen ze een kampioenschap tussen 2 Porsches en de rest op afstand.Trouwens als de Volvo een sterke bezetting heeft gaat die ook iedereen naar huis rijden.Dat zal dan ook buiten categorie zijn.
Dus mijn punt is (bijna) iedereen toelaten,meer deelnemers,mooiere snellere wagens en het publiek zal misschien terug naar de circuits komen.En misschien wordt er dan ook meer gediscussieerd op de paddock hier.
|