voor mij persoonlijk is het zo dat ik ten tijde van de "hoogdagen" van de belcar student en later een lange periode werkloos was. daardoor had ik gewoon veel meer tijd om het te volgen, en doordat ik in de weekends ook altijd vrij was, kon ik al eens een race mee pikken. nu werk ik full-time op de luchthaven, moet zo'n 2 à 3 weekends per maand werken (die ik dan nog niet vrij te kiezen heb), dus de interesse is zowiezo achteruit gegaan.
de vele reglementswijzigingen van de voorbije jaren (en organisatie-perikelen) zorgen er dan voor dat ik het allemaal niet meer kan volgen, waardoor de interesse nog veel meer achteruit gaat.
en verder is het (algemener dan) ook zo, dat als er al verschillende mensen stoppen met berichten plaatsen, veel mensen zullen volgen omdat ze niks nieuws meer gaan vinden hier, of omdat berichten onbeantwoord blijven.
is het trouwens niet het héle paddock-forum dat op een laag pitje brandt? kijk eens in het F1-forum bvb, wat toch nog altijd in veel oren een synoniem voor autosport lijkt: van de 9 GP's die er al gereden zijn, hebben er amper 4 een eigen topic gekregen, samen nog niet goed voor 20 berichtjes (tenzij je de klaagzang van Mark over Maldonado's overwinning in Barcelona mee telt)
|