Ik pleit ook schuldig ;
Zelf geen aktief deelnemer meer (gaat veranderen : oktober doen we met de Abarth mee BGDC op Spa) .
Veelvoudig Papa geworden (en 3 dochters die voorlopig nog geen kartinteresse tonen ...) .
Maar ook als je de deelnemerslijsten bekijkt in Brcc zijn't begoede amateurs die de faktuur betalen samen met 'n Pro veelal en dat zijn niet de mensen die je op de fora terugvindt want ze hebben allemaal hun eigen websites & fancommunity ...
Blancpain series vind ik absoluut de moeite om volgen, WTCC ondanks alles nog steeds maar toen Alfa(vooral) & Bmw nog officieel vertegenwoordigd waren toch meer de moeite . maar dat is internationaal hè .
Toch moet het omloopgebeuren na de clash 2011 weer groeien en is 2012 een leerjaar laat ons eens kijken wat 2013 brengt .
Ik ben tenslotte geen voorstander om alles bijeen te kletsen zoals bij 24u Zolder . Radical & andere proto's etc. zie je niet in de spiegels van 'n toerwagen of als hij ernaast hangt . Toen vrije trainingen op Zolder Toerwagens en Formulewagens samen reden ben ik een paar keer geschrokken door 'n formulewagen die ik niet naast me zag ... en Super7 klonen komen al niet veel hoger .
Ik vrees voor brokken met de 24u .
|