Eindelijk, na een kleine 6 maanden heb ik de tijd en goesting terug gevonden om verder te doen met deze toch mooie hobby. Er staan hier een model of 4 waaraan begonnen is, maar niet allemaal tegelijk, eerst gaan we dit varkentje ens wassen, of beter gezegd verder afwerken. Daarna volgen de Capri en de Golf, maar in welke volgorde weet ik nog niet. Er staat ook nog ne verbrede 350 in de bodyshop, een geit in de stal en een 280Z op de koer.
Een tijdje geleden heb me eens zo'n potje panel line accent color aangeschaft van Tamiya en ik moet zeggen dat wekt prima. Dat spul is zo dun, dat vloeit dadelijk door alle panellines. Als het opgedroogd is, kan je het overtollie verwijderen met een in white spirit gedrekt vodje. Die Gunze vernis kan daar wel tegen. Een paar kleine stroken waren echter niet diep genoeg uitgekrast en daar werd de verf deels weggeveegd. Vooral daar waar de voorbumper aan de carrosserie is bevestigd. Ik durfde daar niet te veel te krassen uit vrees dat de voorbumper los kwam. Mijn tekenpen helpt me dan uit de nood.
Achteraan werd het 3de remlicht aangebracht onder de spoiler en het achtermistlicht.
Vooraan werd de grille aangebracht.
Omdat de naden van de zetels toch al donker kleurden na het spuiten, heb ik ze extra ingekleurd met die panellineverf. heeft wel iets vind ik.