Quote:
Originally Posted by Rocknrolla
Kijk, dan ben ik niet de enige.
Ook ik heb heel slechte ervaringen met Jawi.
Eerst kreeg ik een melding dat de bestelde decals in stock waren en meteen gingen worden opgestuurd.. Na 3 weken niks te hebben gekregen toch maar eens een mailtje gestuurd naar meneer Jan Willem, krijg ik een botte mail terug waarin staat dat ze niet in stock zijn.
Na goed twee maanden dan toch mijn decals gekregen en om eerlijk te zijn, het leek alsof een kind ze had gemaakt.
Dus Jawi, voor mij nooit meer!!  Wat een prutser zeg
|
JAWI is een hobby-ist die met bescheiden middellen probeert de rallyliefhebbers tegemoet te komen met vooral livery`s van Belgische en nederlandse piloten.
Hij houd alles kleinschalig, de prijzen liggen veel lager dan de decalsets van de grote namen. En idd, de kwaliteit is iets minder maar zeker niet slecht. De logo`s kloppen dan wel niet altijd 100% en er durft al eens een foutje insluipen maar zijn decals zijn wel van prima kwaliteit en laten zich heel goed plaatsen.
We moeten als rallyliefhebber blij zijn dat er nog mensen als Jan Willem zijn want wees eerlijk, wat kwam er anders uit van belgische en nederlandse piloten.
Ik teken tegenwoordig mijn eigen livery`s maar laat nog steeds alles bij hem uitprinten. En als er als een slechte print tussen zit word die zonder problemen opnieuw uitgeprint en opgestuurd.