Quote:
Originally Posted by Doc
JAWI is een hobby-ist die met bescheiden middellen probeert de rallyliefhebbers tegemoet te komen met vooral livery`s van Belgische en nederlandse piloten.
Hij houd alles kleinschalig, de prijzen liggen veel lager dan de decalsets van de grote namen. En idd, de kwaliteit is iets minder maar zeker niet slecht. De logo`s kloppen dan wel niet altijd 100% en er durft al eens een foutje insluipen maar zijn decals zijn wel van prima kwaliteit en laten zich heel goed plaatsen.
We moeten als rallyliefhebber blij zijn dat er nog mensen als Jan Willem zijn want wees eerlijk, wat kwam er anders uit van belgische en nederlandse piloten.
Ik teken tegenwoordig mijn eigen livery`s maar laat nog steeds alles bij hem uitprinten. En als er als een slechte print tussen zit word die zonder problemen opnieuw uitgeprint en opgestuurd.
|
Kijk, dat er een foutje inzit, kan ik best begrijpen.
En ik respecteer ook dat hij een andere job heeft buiten decals maken.
Maar het lijkt mij een kleine moeite om even een mailtje te beantwoorden.
En de dingen te zeggen zoals ze zijn, niet om de pot heen draaien.
Verder ben ik het trouwens wel met jullie eens, dat hij zowat de enige is met unieke liverys.

Mocht je hem kunnen overtuigen om dit topic te lezen en hij wou verder nog eens contact met me opnemen, dan hoor ik het graag.
Nu maar eens even on topic:
Knap wat je hier laat zien, en ook het detailwerk spreekt me echt aan.
Vooral die cardan as verwijderen is in mijn ogen al een teken dat je naar perfectie streeft.
Deze volg ik zeker en vast en ben benieuwd hoe het eindresultaat er uit komt te zien!