View Single Post
  #20  
Old 19-12-2013, 22:22
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Om dit te doen zal ik hem eerst vastmaken op een vitrine-bodem, maar alvorens ik dat kan doen moeten de uitlaten eerst aangebracht worden. Dat is dus wat ik nu als eerste ga doen.
Dus dat is precies wat ik gedaan heb: de uitlaten monteren.



Vervolgens heb ik het model op een acryl basis bevestigd, zodat ik vanaf nu verder kan bouwen zonder dat ik de wagen te dikwijls moet vastnemen.



Het aanbrengen van de resterende onderdelen is wat het model zal maken of kraken: je kan het gemakkelijk ruïneren door een verkeerd manoeuvre...



Het gevaarlijkste deel zal het monteren van de voorruit worden zonder het lakwerk te beschadigen...



Maar laat ons niet op de zaken vooruitlopen: eerst heb ik het stuurwiel in elkaar gestoken door het centraal plastic deel weg te snijden en te vervangen door een PE-exemplaar. Ik heb er ook een PE-contactsleuteltje bijgevoegd... De punaise ligt erbij ter vergelijking.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1958_ferrari_testarossa_47.JPG
Views:	864
Size:	548.4 KB
ID:	28641   Click image for larger version

Name:	1958_ferrari_testarossa_48.JPG
Views:	885
Size:	540.3 KB
ID:	28642   Click image for larger version

Name:	1958_ferrari_testarossa_49.JPG
Views:	904
Size:	531.5 KB
ID:	28643   Click image for larger version

Name:	1958_ferrari_testarossa_50.JPG
Views:	902
Size:	517.7 KB
ID:	28644   Click image for larger version

Name:	1958_ferrari_testarossa_51.JPG
Views:	908
Size:	938.1 KB
ID:	28645  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote