Ondertussen werd het decallen afgewerkt tot op het niveau van het vernissen. Het achterspoilertje werd ook glanzend zwart gespoten.
De body wordt aan de kant gelegd om te drogen, dus heb ik tijd om de wielen onder handen te nemen; ik heb er wat details aan toegevoegd die ik op de referentiefoto's opgemerkt had.
De ophanging werd ook onder handen genomen. De meegegoten veren heb ik gemakshalve weggeschuurd en vervangen door zelfgemaakte uit soldeertin. Dat vergemakkelijkt het schilderen een heleboel, en het ziet er ook wat realistischer uit. De schijfremmen werden voorzien van PE-schijven van Renaissance.
Eens alle onderdelen van het chassis geprepareerd zijn, wordt het tijd om het chassis onder handen te nemen. Eens alles op zijn plaats gelijmd zit wordt er een wash met Tamiya smoke aangebracht en een drybrush met Tamiya weathering masters. Echt weatheren heb ik dus nog niet gedaan; er moeten trouwens nog beschermplaten aangebracht worden die mee geweatherd moeten worden, maar die komen er pas op als body en chassis verenigd zijn.
En dan kunnen we het huwelijk al eens 'oefenen'. Ik vind het een nogal moeilijke oefening om beide onderdelen aan elkaar te bevestigen want er wringt altijd wel iets tegen en dan zit er nog geen interieur in. Maar dat zien we later wel. De rijhoogte lijkt me ideaal voor Ieper.