View Single Post
  #33  
Old 14-02-2014, 18:36
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Dan leggen we ons toe op de kuipzetels. Daar moeten de veiligheidsriemen nog in aangebracht worden, net als de uiteinden van de verlengskabels van de intercom.



En dan kunnen de stoelen ingebouwd worden op het chassis. Er is erg weinig plaats over, en het valt niet mee om ze er tussen te wringen omdat ze liefst ook nog eens evenwijdig met elkaar en met de middentunnel moeten staan. Maar uiteindelijk vind je de (enige) inbouwplaats toch en staat alles correct.



Daarna is het zaak om de veiligheidsriemen doorheen de rolkooi te trekken tot aan de dwarsstang waaraan ze bevestigd moeten worden. Niet vergeten dat ze gekruist bevestigd moeten worden, en sealen met een druppeltje secondenlijm zodat ze binnen enkele weken niet loskomen als je er niet meer aan kan.



Vooraleer de zijpanelen aan het chassis bevestigd worden, kunnen we het interieur nog bewonderen, iets wat later helaas vanuit deze hoek niet meer mogelijk zal zijn (tenzij je de deuren zou openzetten natuurlijk).



Je kan ook zien dat het interieur echt propvol zit met onderdelen; je vraagt je soms af hoe de piloot en co-piloot zich tussen die 'rommel' nog kunnen bewegen

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2011_skoda_fabia_59.JPG
Views:	980
Size:	543.5 KB
ID:	29010   Click image for larger version

Name:	2011_skoda_fabia_60.JPG
Views:	1002
Size:	675.2 KB
ID:	29011   Click image for larger version

Name:	2011_skoda_fabia_61.JPG
Views:	997
Size:	704.3 KB
ID:	29012   Click image for larger version

Name:	2011_skoda_fabia_65.JPG
Views:	1011
Size:	687.7 KB
ID:	29013   Click image for larger version

Name:	2011_skoda_fabia_67.JPG
Views:	990
Size:	693.4 KB
ID:	29014  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote