View Single Post
  #6  
Old 25-02-2015, 22:42
djoene djoene is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2008
Location: Izegem
Posts: 244
Hier werd de rijhoogte bepaald door de blauwe buisjes.
het blauwe rubber dat je ziet is isolatie van elektrische leiding 1.5mm over de lasbaget geschoven. Er werd ook een tweede buis gemaakt voor de besvesting van de spoorstang, hierdoor gaan de wielen wat vaster staan onder het model.





Dit alles werd 2 keer gemaakt. Het moet verder afgewerkt en geschuurd worden maar zo zie je hoe ik de verlaging tot stand heb gebracht.

Aangezien er ook achterkant is , en ik niet wil dat deze met de poep ( 'achterwerk' voor de Nederlanders ) in lucht hangt ; Heb ik ook langs achter een verlaging aangebracht.

Hier werd een rubber vulstuk in de velg geplakt.



hier kan ik via een asje dan in de rommeltrommel gaan.
Opnieuw hetzelfde probleem als bij de vooras. De velg kwam buiten de wielkast.
Dan de remtrommel uitgeboord zodat de ganse velg veel meer naar binnen kwam.



Normaal zit er een rubber asje die je velg draaiende houd in deze remtrommel. Deze eruit gehaald waardoor ik niets aan de velg moest veranderen.
De as ( bagette) die in de velg zelf zit , kan ik dan later nog bevestigen aan de trommel langs de binnen zijde.



Dit is de manier hoe ik mijn verlaging tot stand heb gebracht en zo kan ik veel orginele stukken behouden om de motorkap op te houden.
__________________
Greetz Djoene
Reply With Quote