Nu begint hij echt goed te vorderen, mijn BMW. Dit is dan waarschijnlijk ook de laatste update alvorens hij helemaal afgewerkt zal zijn.
Een vriendelijk BMW-eigenaar wees me op een foutje in mijn 'leidingenwerk': de brandstofleidingen zijn met elkaar doorverbonden en die verbinding loopt dwars door de motor heen. Ik vroeg me al af waarvoor die gaatjes in het motorblok dienen, maar alhoewel ze er wel zitten was Imai niet van plan er iets mee uit te voeren want in de bouwbeschrijving is niets voorzien. Maar dat belet me niet om de correctie alsnog uit te voeren natuurlijk. Ietsje moeilijker op dit moment van de bouw dan als ik het in het begin geweten had, maar het ging uiteindelijk toch nog vrij vlot. Het enige slachtoffer was een andere leiding die ik per ongeluk mee doorknipte toen ik de brandstofleiding doormidden knipte, maar ook dat euvel was snel gerepareerd

En zo ziet de leiding er dus nu uit:
Zelfde oefening aan de andere zijde uiteraard:
Daarna kon de brandstoftank helemaal vastgezet worden en de leidingen werden eraan vastgekoppeld. Ook de zadelsteun en het zadel worden nu vastgekleefd.