View Single Post
Old 08-09-2003, 12:37
fast freddy's Avatar
fast freddy fast freddy is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Peter Baert
Er zijn al een paar voorzichtige pogingen ondernomen richting Circuit Zolder om iets te doen aan de Touring Cup.
Anderzijds heb ik dit jaar nogal wat geweeklaag gehoord en gelezen over TC: dit niet goed, dat niet goed, te weinig deelnemers, te zus, te zo ...

Niet echt aantrekkelijk, geef toe, voor de autosportliefhebber ...

Ik beloof dat we weer een poging gaan ondernemen om de TC volgend jaar op het scherm te krijgen. En laten we het dan wel bij TC houden ...
Maar ga er aub. niet van uit dat Pitstop TV alles gaat bekostigen.

Misschien een voorbeeld nemen aan de BTCS. Daar wordt de TV-productie gedeeld door 2: de Fun Cup en de BTCS. En er is een budget ter promotie van de competitie. De goeie aanpak, vermoed ik ...

En inderdaad, Peter De Sonville levert bijzondere inspanningen met berichten, standen en verslagen.

inderdaad de touringcup is nu niet bepaal de meest aantrekkelijke autosporttak van de belgische autosport.
maar ik ga het zeker niet negatief beoordelen.zondag 3 augustus was voor mij een hele toffe zondag en het is toffe autosport voor een lagere prijs (maar 5 eur inkom). ik ben nu 16 en als ik ooit een zou willen racen denk ik dat dat wel in de touringcup zal zijn omdat dingen zoals belcar e.a zo verschrikkelijk duur zijn.

en ik zou het ook een goe idee vinden om ook de 2003 miles uit te zenden in een programma gelijk aan de 24 uur van zolder en spa