beknopt verslag race spa.
Vrijdag 3/10, de vrachtwagen vertrok reeds om 4u richting Spa, wij met de personenwagen 1 uurtje later.
Ter hoogte van Brussel ging m'n Gsm, klapband met vrachtwagen!, die hebben langer dan een uur moeten wachten achter depanage, daarna ging m'n gsm met de mededeling dat de katrol met staalkabel doorgebroken was bij het naaromhoogbrengen (op z'n plaats) van het defecte wiel, het ging langer duren wegens herstelling... ik ben toen beginnen lachen tot tranen
toe ! - Bij m'n aankomst te Spa was m'n band van de personenwagen ook plat, had wel iets gevoeld maar dacht dat de baan slecht was (laagprofielbanden weet je...) - De eerste training (met ook enkele problemen van startproblemen enz..) gingen we gebruiken om motor enigsinds te roderen met Louisette Lievens aan 't stuur, dus rondjes aan max 5000 rpm.
Briefing: Jochen Claerhout (3de piloot) was dag voorzien net terug uit reis..en was niet aanwezig, overslapen, file en nog van die zaken, dus terug briefje moeten maken voor koersdirectie.
We gaan nu meteen de start beschrijven, ondergetekende op startgrid, "start engines" alles en iedereen startte....behalve Meganeke 68, ik liet mij toen naar beneden bollen en trachte de motor aan de start te krijgen, noppes, opeens ...Wonder!!!! motor sloeg aan maar de anderen hadden bijna een ronde voor! (vervolg op volgende...)
|