View Single Post
Old 01-03-2004, 08:35
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Ik ben zeer tevreden dat Het Bestuur deze aankondiging heeft gedaan. Zelf had ik al zoiets van "Mannekes, wat is hier allemaal gaande de laatste tijd?" En omdat er dan niet zo veel meer posts met inhoud verschijn, ga je automatisch ook minder posten, doch je ergert je soms (dikwijls) blauw aan wat je allemaal leest. De voorbije week was het voor de schoolgaande vakantie, en zonder twijfel zal ook dat ertoe bijgedragen hebben dat het "niveau" op De Paddock schrikwekkend daalde. Niettegenstaande dit gegeven stel ik ook vast dat sommige van de jongelingen het wel allemaal goed menen en zich dan ook aan de regels houden. Proficiat voor die enkelingen, aan de andere jongelingen kan ik enkel vragen hieraan een voorbeeld te nemen. Maar blijkbaar heeft "niveau" niet altijd met leeftijd te maken en durven sommige iets rijpere paddock-bezoekers ook wel eens afdalen tot "peuter- of kleuterniveau"... Ook aan hen: herpak jullie aub, het is niet de kwantiteit van jullie posts die telt, wel de kwaliteit.
Reply With Quote