View Single Post
Old 03-03-2004, 00:10
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Mijn volledige steun aan de administrators.
Ik dacht dat ik de enige was die zich de laatste tijd blauw ergerde aan het "niveau" van dit forum, maar blijkbaar vergis ik me.

Tot nu was het steeds een plezier om even langs te surfen bij De Paddock. Op dit forum trof je mensen aan die op een volwassen manier, met kennis van zaken en in normaal verstaanbaar Nederlands met elkaar over autosport van gedachten wisselden.
Akkoord, de discussies waren bij momenten zeer hevig en soms werd al eens een kwinkslag of sneer gegeven die net iets te ver ging; maar over het algemeen was het niveau zeer behoorlijk.

De laatste weken, en zeker de periode van de schoolvakantie, leek De Paddock wel veranderd in een debiele puber-chatroom.
Bij momenten leek het wel of je per ongeluk op het chatforum van Ketnet was terecht gekomen. Mag ik in dit verband verwijzen naar de twee laatste Belcar-topics waar door de admins, zeer terecht, een slotje op geplaatst is.

Toppunt vond ik de reactie van een van de nieuwelingen die, nadat hij een waarschuwing van de admins had gekregen, doodleuk repliceerde met "ge doet maar wat ge niet laten kunt".

Aan onze nieuwe, en waarschijnlijk vooral jonge, collega's Paddockers zou ik het volgende willen zeggen. Verschillen in mening moet kunnen. Maar als je je in discussie wil mengen, doe dat dan alsjeblieft op een volwassen manier. Gooi dan om te beginnen niet om de haverklap kant noch wal rakende opmerkingen op het forum. En als je echt au sérieux genomen wil worden, druk je dan uit in voor iedereen verstaanbaar Algemeen Nederlands en laat dat infantiele SMS-, chat- en turbotaaltje achterwege. Daar maak je jezelf alleen maar belachelijk mee.
Reply With Quote