View Single Post
Old 03-03-2004, 22:20
Pascal Pascal is offline
A4993

Mijn laatste wapenfeit in het bestuur VZW Depaddock

De algemene vergadering van Depaddock en de eraan gekoppelde rittensportinitiatie waren mijn laatste wapenfeit als bestuurslid en admin van Depaddock.

Door enkele, aanhoudende en blijkbaar niet op te lossen meningsverschillen, tussen mezelf en andere leden van het bestuur, voel ik mij genoodzaakt om ontslag te nemen als bestuurslid van de VZW Depaddock.

Ondanks deze beslissing zal je me zowel hier op het forum als bij de talrijke meetings en evenementen van Depaddock nog terugzien. Meer nog, ik zal telkens trachten te zorgen voor een positieve bijdrage aan het forum en aan de evenmenten die door Depaddock zullen worden georganiseerd. Door deze beslissing heb ik niet de ijver noch de trots een Paddock-member te zijn, verloren.

Samen staan we sterk in deze, wat moeilijke, autosportwereld. Ik zal samen met Depaddock blijven werken aan de promotie van de autosport. Ik zal, indien vereist, nog steeds blijven werken voor Depaddock en zijn bestuur. Ik ben ervan overtuigd, samen met het bestuur dat we nog tot mooie initiatieven zullen kunnen verwezenlijken.

Nog veel succes aan alle Paddockers, de mods, admins en de
VZW.

Pascal
Reply With Quote