View Single Post
Old 05-03-2004, 18:00
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Eerst en vooral:

Proficiat aan de nieuwe leden van het bestuur: jullie zijn beide autosportliefhebbers in hart en nieren en ik ben er zeker van dat jullie jullie "job" met volle overgave zullen doen. Langs de andere kant vind ik het ook jammer: jullie aarzelden niet om een nieuwe thread op te starten als je ergens anders iets las en als ik naaga hoeveel admins hier nog een (niet mod/admin gebonden) thread starten zijn we snel uitgepraat (de uitzondering bevestigd de regel). Waarschijnlijk omdat de taak als bestuurslid veel tijd in beslag neemt maar ik vind dat het levendig houden van het forum toch de belangrijkste taak van een bestuurslid zou moeten zijn. Enkele mods/admins komen hier nog maar zelden en/of posten amper nog iets... Ja, ik houd dat wat in het oog Dus Huudo en Marshal, hopelijk wordt jullie postgedrag niet beïnvloed want dat zou ik zeer spijtig vinden en een verarming van het forum betekenen.

Ten tweede:

Raar, zéér raar vind ik dat hier allemaal. Door twee meningsverschillen tussen 2 leden van het bestuur stappen er twee mensen op: dat moet dan toch gaan over serieuze meningsverschillen op een bepaald vlak, anders stap je niet op m.i. ... Normaal wordt daar dan toch democratisch over gestemd of is het bestuur geen democratisch orgaan dan? Het fijne zullen wij ( de gewone members) er niet van weten (hoeft ook niet hoewel iets meer uitleg toch zou mogen want nu komt het toch heel raar over hoor). Wat ik mij vooral afvraag: is dat probleem nu opgelost? Er komen nu wel twee nieuwe leden in de plaats maar hierdoor is het meningverschil niet noodzakelijk de wereld uit. Of mogen de nieuwelingen hierover geen mening hebben en is dat punt bijgevolgd van de baan? Het kan zijn dat ik het allemaal wat zwart inzie maar aan de hand van de informatie die ik hier krijg zijn dat mijn conclusies...

@ Pascal: I will CU ( )around.
Reply With Quote