Quote:
Originally posted by Marshal
Het geflirt, geruzie en gelebber tussen Jordan en Trust / Verstappen komt weer in een rustiger vaarwater.
Geen nood, de scriptschrijvers van de Nederlandse slapstick comedy hebben zojuist deel II gepresenteerd:
|
Die andere kan er ook wat van:
Quote:
De nieuwe Beckham
Na de mislukte onderhandelingen met het formule 1 team van Jordan, zit de nederlandse coureur Jos Verstappen thuis. Christijan Albers is de nederlandse racebelofte. Communicatiebureau TCC wil van Albers de nieuwe David Beckham maken.
De 24-jarige coureur Christijan Albers rook twee seizoenen als testpiloot bij Minardi aan de Formule-1 en racet momenteel in de Duitse DTM-klasse, Albers' manager Lodewijk Varossieau, CEO van The Communication Company (TCC) heeft grootste plannen met het talent: "Sponsoring gaat voor ons verder dan een sticker op een auto. Wij postioneren Christijan asls een merk, met een eigen huisstijl, beeldmerk, lifestyle, kledinglijn en internetportal- maken van hem een ster".
In de plannen van Varossieau wordt Albers de Beckham van de Formule-1 en draait alles om het imago. L'Oreal laat topcoureur Michael Schumacher in televisiecommercials vertellen wat de shampoo voor zijn haar doet. Varossieau vindt dit voor zijn pupil uit den boze: "Als een merk komt met een zak geld maar dat niet past bij Chris' imago, dan doen we het niet."
De manager wist al het "hippe" sportmerk Puma en ID&T aan Albers te verbinden. "ID&T wil internationaal het concept van de Sensation danceparty's onder de aandacht brengen De uistraling van Christijan past daar perfect bij."
............
|
bron: Memory-Magazine (magazine voor (afgestudeerde) HEAO studenten verschijnt)
Vooral die uitspraak over L'Oreal, ik weet zeker dat hij toehapt die Varossieau....