![]() |
|
|
||||
|
||||
gratis vrijdagtickets voor GP belgie
|
||||
|
||||
ik heb mij ingeschreven (wel internet explorer van onder t stof moeten halen, want naar goede gewoonte werkt zo'n site natuurlijk niet defitg in opera).
wa is het antwoord op vraag 2? want zo zonder auto heb ik niks verloren in een Total-benzinestation, en der is nu ni bepaald een dicht genoeg in de buurt om zo maar efkes voor een simpel antwoord op een quiz-vraagske naartoe te hossen...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
merci. nu nog in Ittre geraken
![]()
|
||||
|
||||
Amai, tof. Dat had ik anno 2004 niet meer verwacht. Er moet iemand publiciteit maken zeker...
![]() |
|
|||
|
|||
Was het altijd maar zo simpel om gratis naar de Formule 1 te gaan!
|
|
||||
|
||||
Schijnt trouwens dat je met die kaarten nog korting kunt krijgen op je zondagticket ook.
|
||||
|
||||
Ik ben al lang content. Heb de vrijdag altijd al het plezantst gevonden, dan junt ge tenminste nog bewegen.
|
|
||||
|
||||
mja, als die 60.000 tickets voor vrijdag allemaal aanwezig gaan zijn...
|
||||
|
||||
Niet binnen te geraken op die speelpagina
![]() Registratie en heel de reutemeteut nochtans in orde. jan |
|
|||
|
|||
Kun je met die gratis kaart enkel korting krijgen voor een zondagticket? Of gaat dit ook voor een weekendticket?
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook een vrijdagticket gewonnen
![]() |
|
||||
|
||||
ikke ook
![]()
|
||||
|
||||
Enkel voor zondagtickets die korting voor zover ik weet, wel jammer, ze zouden beter dan een weekendticket aan zondagprijs verkopen ofzo. Denk dat ze dan meer zullen verkopen maarja.
Ik heb er ook twee gewonne ![]()
|
||||
|
||||
ik heb er ook twee, en dat valt goed mee en tegen tegelijk
heb ik toch wel drie herexamens, één op de 26ste, één op de 27ste en één op de 7de september, juist die vrijdag moet ik dan examen hebben! miljaar! kzal ons vader dus maar eens gelukkig maken
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|