![]() |
|
|
|||
|
|||
De Paddock goes.... Karten!!
Wat zouden jullie er van zeggen als we nog eens zouden gaan karten?
Bij voldoende belangstelling zijn we van plan om de algemene ledenvergadering te combineren met een karting evenement bij Extreme Kart te Herselt. We mikken op medio maart, op een zaterdagnamiddag (na de ledenvergadering en een hapje eten). Wie is geïnteresseerd? We zouden graag een idee hebben van het aantal kandidaten, dus het is geen ramp als je zegt van mee te doen en je kan die dag dan niet, of als je komt karten zonder dat je je aangekondigd hebt. Maar grosso modo willen we wel ongeveer weten met hoeveel volk we zullen zijn om er een leuke kartnamiddag van te maken... |
|
||||
|
||||
Ik ben geintresseerd. Laat maar weten waneer.
|
|
||||
|
||||
count me in!
|
||||
|
||||
Als ik het in mijn agenda kan inpassen, ben ik van de partij.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal er dan normaal ook wel bij zijn (hangt natuurlijk van de exacte dag af, maar als ik dan vrij ben, ben ik zeker van de partij!!).
|
|
|||
|
|||
Als ik niet moet werken doe ik mee
|
|
|||
|
|||
wreed interessant.
Als ik de andere mannen van rhino racing kan overtuigen zouden dit er maximum 6 zijn ( mezelf inbegrepen ) |
|
||||
|
||||
Ook ik zou graag mee willen gaan.
![]() Ook leuk om weten, in Bilzen zit er ook een fantastische karting die echter in de portefeuille een heel stuk minder pijn doet. (€ 10,- voor 13 minuten) Extreme Kart is natuurlijk één van de referenties als je het over Belgische kartingcentra hebt en een stuk centraler gelegen, maar ook heel wat duurder! Voor alle duidelijkheid, Herselt is voor mij ook prima, hé!
|
||||
|
||||
Tuurlijk da, daar zijn we bij.
mvg, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Als het niet op 3(Xtremedrift series Venray) of 17 (driftschool) maart valt heb ik hier ook nog wel enkele mensen...
|
||||
|
||||
Als de datum in men agenda past, dan ben ik er ook bij (incl. nog enkele andere als het concept/prijs meevalt...).
|
|
||||
|
||||
als het past in de drukke agenda doe ik mee
![]()
|
|||
|
|||
Prik een goede datum en ik kom mij nog eens uitleven.
|
|
|||
|
|||
Als ik vrij ben, kom ik zeker af
|
|
|||
|
|||
seems fun en der zijn der bekende bij van 4everkarting dus dan zal ik zeker ook wel komen :-)
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|