![]() |
|
|
||||
|
||||
Corvette C6-R - Le Mans 2006 - Revell - 1/24
Hallo iedereen,
Tijd om nog eens een WIP topic op the starten. Waarschijnlijk zullen enkele onder jullie me al bezig gezien hebben aan deze kit op verschillende beurzen. Het gaat om de Revell Corvette C6-R, die in 2006 de 24 Uren van Le Mans gewonnen heeft in de GT1 klasse. De kit is een droom om mee te werken. Op enkele moldlines na, is de kit nagenoeg perfect. Het enige probleem, dat ik al tegen gekomen ben, is een fout in de decals. Er zitten namelijk geen 2006 Le Mans platen bij, maar dit werd opgelost met decals van Colorado. Deze build is dan ook al redelijk gevorderd, want ik was eigenlijk niet van plan om een WIP topic voor deze kit te maken, maar ben dan uiteindelijk toch van gedachten verandert ![]() ![]() Carbon templates: ![]() Carbon onderdelen: ![]() ![]() ![]() ![]() Rolkooi en geweven net: ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Deel 2:
De bijna afgewerkte cockpit: ![]() ![]() Het bijna afgewerkte motor compartiment: ![]() ![]() Dryfit met de carrosserie: ![]() ![]() ![]() Tot de volgende update ![]()
|
||||
|
||||
Ja jongen, gij hebt ook nie stilgezeten precies
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Wat een bom!
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, Lesley. Voor wat betreft het merk van de riemen, vraag Serge eens... hij was toen ook al bij het team betrokken volgens mij
![]()
|
|||
|
|||
Ik dacht dat deze van Willans waren. Op de meeste foto's zie ik toch blauwe gordels met een zwart logo erop, zoals bij Willans vaak het geval is.
|
||||
|
||||
Heb nog even in mijn "archief" gekeken en vond deze foto, weet alleen niet of dit op Le Mans was of ergens anders. Het is in ieder geval goed te zien dat het Willans is.
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Maar op de meeste foto's van de C6-R zie ik toch ook Willans gordels.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Mooi zo
![]()
|
|||
|
|||
Ziet er weer goed uit
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Eentje gevonden van Le Mans 2006, blauwe gordels met een zwart vak met witte merknaam, onduidelijk, maar hoogstwaarschijnlijk Willans.
|
|