![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 19 juli 2013
Juli, vakantie, verlof, mooi weer, maar ook nog een bijeenkomst van De Paddockmodelbouw in brasserie Savarin te Heusden-Zolder (Bolderberg)
Wanneer: aanstaande vrijdag, 19 juli Aanvang: omstreeks 20 uur zoals gewoonlijk. Wie: iedereen die er zin in heeft Agenda: -Hopelijk heb ik de prijsoffertes binnen van Everd ivm de display-cases -Hopelijk heb ik de meer info ivm kartingavond -Aangezien er in augustus geen meeting is, wil ik onze volgende beurs aankaarten, nml onze deelname aan KMK op 8-9-'13 -Zijn er punten die jullie graag besproken zien worden, laat het ons weten. Wat mij betreft, tot vrijdag ![]() - Nismo - Rocknrolla - eyckles - TvD - Big attack - Doc - Loixrallyfan - Dominique - Juha
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 19-07-2013 at 18:37. |
|
||||
|
||||
Aanwezig!
![]() |
|
||||
|
||||
Aanwezig!
|
||||
|
||||
Sorry, ik ben er niet bij.
|
||||
|
||||
Aanwezig!
|
||||
|
||||
Wat mij betreft zal het "tot weerziens in september" zijn, want we zijn met vakantie met het ganse gezin. Gelukkig betekent dit niet dat ik daarom herexamens moet blokken... Veel plezier aan alle Paddockers en alvast een fijne vakantie gewenst!
|
|
|||
|
|||
Zal er niet zijn , ga de batterijen nog eens opladen in Spanje. :-)
Zal er zeker zijn in september en kom zeker langs op de beurs. Prettige vakantie gewenst aan iedereen!! |
|
||||
|
||||
aanwezig
|
|
||||
|
||||
aanwezig
|
||||
|
||||
Quote:
De prijsofferte is vandaag binnen gekomen, ik breng ze morgen mee ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 18-07-2013 at 22:02. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Aanwezig
|
||||
|
||||
Ook aanwezig.
|
||||
|
||||
Hier volgt een kort verslagje van een zomers vrijdagavondmeeting, welke doorging buiten op het terras.
![]() Quote:
- Danny - Gulfie - BSmodels - Starmodel Met 13-en waren we en volgende punten werden besproken: Display-cases: De prijsofferte was tijdig binnengekomen en werd besproken. Tombola-avond: Onze traditionele tombola-avond zal dit jaar vervangen worden door gekombineerde karting-avond. Deze zal doorgaan in Meeuwen bij Racelandkart info: http://www.racelandkart.be/ Wat houd dit in: men kan 4 diciplines kombineren: -Karten -lasergame -Botsautovoetbal -Sumoworstelen Ik heb kunnen bedwingen dat we als niet leden, kunnen komen aan ledenprijs, omdat we met een grote groep gaan afkomen (om en bij de 20 man hopelijk) Gisteren heb ik even een rondvraag gedaan en 11 van de 13 zagen een kombinatie van karten en botsautovoetbal wel zitten, de overige 2 hielden het bij botsautovoetbal. Nu, er is nog niks definitief besproken, want we willen de afwezigen onder ons ook de kans geven om hun keuze te maken. Daarom zal Dominique binnenkort hier een thread over openen die zal lopen tot eind augustus. Deze avond zal doorgaan op dezelfde dag als dat onze meeting staat geprogrammeerd, zijnde 20-12-2013 KMK: Op 08-09-2013 gaat onze volgende beurs door, namelijk die van KMK info: http://www.kmk-scaleworld.be Ook hier zal er binnenkort een thread van geopend worden. Voorlopige stand van zaken ivm de deelnemers : -Nismo -Eyckles -TvD -Dominique ? -BSmodels ? -Rocknrolla ? Genoeg gezeverd, hier volgen nog enkele sfeerbeelden:
|
||||
|
||||
Rocknrolla:
TvD: Loixrallyfan: Starmodel:
|
|