![]() |
|
|
||||
|
||||
SDRAM of DDR
Ik ben van plan om mijn voor nieuwjaar een nieuwe pc cadeau te doen, maar nu twijfel ik tussen hetvolgende: zal ik er 512MB SDRAM insteken of 128MB DDR? Vooral de prijs is belangrijk, ik wil de kosten zo laag mogelijk houden.
|
|
|||
|
|||
Ik zou opteren voor de 512Mb SDRAM.
|
|
||||
|
||||
Ik zou kiezen voor iets meer uit te geven en zeker voor ddr te kiezen, sdram is naar mijn insziens ten dode opgeschreven.
|
|
||||
|
||||
mja als je weinig tot geen budget hebt, en je enkel SDRAM kan veroorloven heb je geen keuze en moet je wel SD-ram nemen.
Als je dan toch een nieuwe pc koopt ... ga dan echter voor dat DDR-ram. Bespaar desnoods op een andere uitgave maar vandaag de dag nog SDram selecteren voor een nieuwe PC is eigenlijk doodzonde. airco
|
||||
|
||||
Nee wacht, ik ben mis, het gaat tussen 512MB SDRAM of 256MB DDR. Veranderd dit de zaken?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Later kan je nog altijd uitbreiden. |
|
||||
|
||||
ik blijf bij mijn advies voor ddr
![]()
|
||||
|
||||
Airco, ik heb ne Celeron 600 kan ik eigenlijk op dat moederbord DDR smijten?
|
||||
|
||||
Helaas, ik denk dat ge het met SDRAM zult moeten verderdoen (hoewel er wel enkele P3 mobos bestaan met DDR-ondersteuning).
FF |
|
||||
|
||||
DDR is het enige geheugen met toekomst.
SDRAM sputtert nog ff na en RAMBUS wordt momenteel weggepromoveerd (maar is nog steeds de snelste). Binnenkort komt het DDR II geheugen eraan, en dat gaat echt wel vliegen! Eerste toepassing van dit geheugen zal de nieuwe GeForce zijn.
|
||||
|
||||
De meeste moederborden ondersteunen reeds geen DDR meer :-(
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bedoel je misschien SDRAM of RDRAM?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() volgens mij mis je hier toch wel eventjes en bedoel je dat sdram zo goed als niet meer ondersteund wordt ![]()
|
||||
|
||||
Iedereen is blijkbaar nog wakker,
Tuurlijk bedoelde ik SDRAM, dat komt ervan als ge dikke vingers hebt ... ;-) DUS SDRam wordt steeds minder ondersteund. De mensen die ik in de war heb gebracht dien ik mijn nederige excuses aan |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|